19 lut 2014

Nowe opowiadanie?

Cześć i czołem! Dzisiaj chciałabym wam przedstawić moją propozycję zaczęcia nowego opowiadania! Poprzedzając: Nie! Nie zamierzam porzucić aktualnej historii, a po prostu zacząć kolejną i w między czasie pisać obie.
I tu się pojawia problem. Cóż, ja jestem skora pisać oba, ale wiąże się z tym poświęcenie. Jakie? Cóż, nawet przy jednym opowiadaniu jest dość duży odstęp między rozdziałami, a co powiedzieć przy dwóch! Z drugiej strony więcej czytelników mogłoby tu znaleźć coś dla siebie...

Jest również opcja, że dopiero po skończeniu owego opowiadania zacznę drugie, co i tak bym pewnie zrobiła, aczkolwiek to opowiadanie przy zabójczym tempie rozwoju wydarzeń najpewniej skończy się na setnym rozdziale ;-;

Kolejną rzeczą jest temat następnego opowiadania. Myślałam o yaoi, ale po krótkim zastanowieniu stwierdziłam, iż nie nadaje się zbytnio do tego typu opowiadań.

Macie jakieś pomysły?

Następnym wątkiem wpisu jest pytanie...  Czy mam przyspieszyć rozwój wydarzeń w obecnym opowiadaniu?

Piszcie proszę jak najszybciej!

PS. Nowy rozdział jest napisany, ale nie chce mi się go wstawiać. To jest minus pisania na kartkach podczas lekcji ;-;


+BONUS w postaci klipu z Youtube. Piosenka: Skillet - Awake and Alive

4 komentarze:

  1. Nie pisz xd nowego opowiadani!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm... Nie wiem to zależy od ciebie czy dasz radę pisać dwa opowiadania równocześnie...
    A co do długości tego...
    Mam nadzieje że nie zrobisz z tego telenoweli...
    Wiesz, długie opowiadania nie czyta się najlepiej.
    Ale to twoja decyzja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm... to myślę, że jak nie będę miała weny na pisanie obecnego opowiadania to pomyślę nad nowym, ale wstawię dopiero po zakończeniu.

      Też mam nadzieję, że nie zrobię z tego telenoweli ;-; Trzeba przyspieszyć rozwój akcji.

      Usuń