13 lip 2015

Liebster Blog Award + info :>

Heeeejoooo <3

Dość niespodziewanie dostałam nominację do Liebster Blog Award od Natarii (JEJ BLOG) za co baaaardzo dziękuję :) Miły początek powrotu :3

Na czym polega Liebster Blog Award... Jakby to powiedzieć...
Całość jest powiązana z liczbą 11. Dostajesz 11 pytań, na które odpowiadasz, nominujesz 11 (nikt się tego tak naprawdę nie trzyma XD) osób, informujesz je o tym i zadajesz im kolejne 11 pytań. Nie można jednak nominować osoby, która nominowała ciebie (ile powtórzeń ;__;)

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę :)

(Pozwól, że sobie pożyczę to zdanie, Nataria XD)

Okeeej, przechodząc już do mojego zadania: 

1. Cytat, przez który ciągle chce ci się śmiać?

Hmm... zaraz wyjdzie, że zagięłaś mnie przy pierwszym pytaniu XD Podam kilka, bo nie mogę się zdecydować. Jakoś nigdy o tym nie myślałam XD Oba z książki "Obsydian" Jennifer L. Armentrout.

"-Jesteś dupkiem. Mówił... ci to ktoś wcześniej?
-Och, Kotek, każdego dnia mojego błogosławionego życia."

"-Czemu jesteś takim wielkim dupkiem?
-Wszyscy muszą być w czymś dobrzy,nie?
-Cóż, nieźle ci idzie."

2. Piosenka, przy której zawsze chce ci się płakać?

To chyba będzie Damien Rice - 9 Crimes

3. Do jakiego kraju chciałabyś wyjechać (na wakacje/ na zawsze / na cokolwiek)?

Na wakacje wyjechałabym do Japonii, na zawsze do USA. 

4. Skąd bierzesz pomysły na opowiadania?

Głównie siedzę sobie na weheartit.com lub na ich aplikacji i przeglądam arty :D Zbieram w ten sposób krótkie sceny, potem dodaje coś od siebie... no... XD 

5. Ulubiona książka / film / anime / manga (co kto woli xd)?

Książki:
- Czas Żniw Samanthy Shannon 
- Obsydian Jennifer L. Armentrout

Filmy:
- Pitch Perfect

Anime:
- Ruchomy Zamek Hauru
- Naruto
- Shaman King

Manga:
- Hirunaka no Ryuusei
- Horimiya

6. Pięć rzeczy, bez których nie potrafisz żyć?

- Internet D:
- Książki 
- Owoce
- Pisanie
- Łóżko

7. Masz jakieś hobby (prócz pisania :D )?

Pisanie listów, czytanie książek, gotowanie... spanie... XD

8. Należysz do jakiegoś fandomu?

Hmm... Fandom M&A z pewnością... Poza tym Potterhead, Sheerios, Somerholic XD 

9. Twoje największe marzenie?

Znaleźć kochającego męża, wyjechać z Polski i znaleźć dobrą pracę c:

10. Ulubiony sport (nie to, że trzeba umieć w to grać)?

Rolki. I rower :3

11. Czy to twój pierwszy blog? Jeśli nie, to który?

Ojj niee. Kiedy byłam mała zakładałam blog za blogiem XD Uśmiercałam tym mój czas :D Nie wiem, który to z kolei, ale na pewno pierwszy, który jeszcze istnieje XD

Uff, przebrnęłam przez to w końcu :) Pytanie nie były szczególnie trudne, ale niektóre czasochłonne :3 Czas przejść chyba do moich powinności, więc...

NOMINUJĘ:
http://lilasam.blogspot.com/
http://ourstoryinourownworld.blogspot.com/
http://beside-you-fanfic.blogspot.com/
http://kimyona-kyoko.blogspot.com/
I wszystkich, którzy mają na to ochotę :3

PYTANIA:
1. Od kiedy blogujesz?
2. Kolekcjonujesz coś?
3. Skąd pomysł na prowadzenie bloga?
4. Jakiej piosenki najbardziej nie lubisz?
5. Na jakie strony internetowe wchodzisz codziennie?
6. Wymień dwa ulubione słodycze.
7. Masz swojego ulubionego bloga?
8. Masz zwierzaka?
9. Wolisz owoce czy warzywa? ;o 
10. Ile czasu dziennie przeznaczasz na swojego bloga?
11. Czy ty lub twój blog znajduje się w jeszcze innych miejscach w Internecie? Twitter, Facebook, Ask? 


PRZECHODZĄC DO DALSZEJ CZĘŚCI TEGO POSTA :)

Informacje o blogu, tak oficjalnie :) 
Cóż, wróciłam. Przynajmniej mam taką nadzieję i wy pewnie też. 
Jestem PEWNA, że wielu z was już nawet na tego bloga nie wchodzi, co mnie trochę smuci, ale to jest jak najbardziej zrozumiałe. Nie było mnie prawie rok. To dużo. Chciałam za to przeprosić. Ogrooomnie przeprosić ;_; Obiecałam, że was nie zostawię i nie dotrzymałam słowa. 

W tym czasie dobiło tutaj 15000 wyświetleń! 

Nie wierzę w to co widzą moje paczadła








Dziękuję wam ludki :) Chciałabym wam zrobić jakiś special na to, ale nie mam pomysłu. Może wy mi powiecie co byście chcieli?
Pomyślałam o listach, szybszym rozdziale i nie mam więcej już pomysłów ;o

Hmm... chciałabym wstawiać wam rozdziały systematycznie, ale pewnie dupa z tego wyjdzie, więc będę pisać wtedy, kiedy mnie coś najdzie. Postaram się jednak nie przekraczać granicy miesiąca ;_;
Strasznie byście się pewnie czuli tracąc mnie, dopiero odzyskawszy,

Macie jakieś życzenia związane z opowiadaniem? Może chcecie coś nowego, jakiś powiew świeżości? Jakieś pomysły? Bardzo chętnie przyjmę. Byłoby to coś w rodzaju pisania z wami :3
Btw. przygotowuję post z przypomnieniem co się działo itp., bo rok to jednak dużo.

Chciałabym pozdrowić emson :3 Ludka, który zdecydował się do mnie napisać :) Dziękuję ci człowieczku, uszczęśliwiasz mnie tym <3

Dziękuję za uwagę jeśli takowa była :) I widzimy się w przypomnieniu :D Ew. w nowym rozdziale, jeszcze pomyślę ;)

Setsu~♥

2 komentarze:

  1. OJeeeeej, dziękuuuuuuję <333 I nie pozwolę ci odejśc, nie ma bata xD Teraz, jak już odkryłam zakładkę "kontakt" nie ma na to sznas x'D

    A jeśli chodzi o speciala, to ja chcę coś o ich przeszłości. W końcu każdy miał jakiś powód żeby tam zamieszkać i taki dzień z poprzedniego zycia któregoś z nich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł :O To będzie lekko czasochłonne, ale może dam radę :) Tylko pytanie czy łączyć ten special z drugimi urodzinami (10 sierpnia)? ;_; Tyle znaków zapytania XD

      Usuń