9 gru 2013

Pytanie do czytelników + głosowanie!

Hejka wszystkim! Wasza ulubiona (jak skromnie x.x) autorka zwraca się do was z ogromną prośbą!
Jako, że zbliżają się takowe święta myślałam o specjalnej notce. Myśli myślami, ale gorzej z wykonaniem!
Chodzi o to, że planowałam na początku napisać szybciej kilka rozdziałów i wstawić je na święta, ale stwierdziłam, że ciężko byłoby z wykonaniem takiej ogromnej pracy.
Moim następnym pomysłem było narysowanie dla was wszystkich bohaterów opowiadania. Realny pomysł, jednak rozmyśliłam się patrząc na moje próby z kartką i ołówkiem.
Potem myślałam o pokazaniu wam moich zbiorów gadżetów z M&A, ale nie wszyscy czytelnicy lubią takie rzeczy (pozdrowienia dla firmowej ochrzanialni ._.).
Teraz wpadł mi pomysł na zrobienie specjalnego rozdziału, w którym to nasza mała Etsu spędza święta z rodziną. 
Pewnie czytacie, a zero wynika! Zapewne myślicie sobie "I co my tu mamy zrobić?!". Także przechodząc do rzeczy, potrzebuję waszej pomocy przy wybraniu specjalnej notki.
Piszcie w komentarzach numer (poniżej)  wybranego przez was "prezentu". 

1.      Napisz kilka rozdziałów więcej i wstaw je w dni świąt.
2.      Narysuj wszystkich bohaterów opowiadania.
3.      Pokaż swoje zbiory gadżetów z M&A!!!
4.      Napisz specjalny rozdział!
5.      Swoja propozycja. 

  Pragnę, aby wszyscy czytelnicy bloga napisali w komentarzu poniżej swoje zdanie na ten temat (chodzi o numery, huehuehue 3:-], w przypadku nr 5 proszę o dodanie swojej propozycji)
Głosy sprawdzę w środę po południu, także macie czas do namysłu :)
Jeśli ktoś nie ma konta lub po prostu nie chce pisać komentarza na swoim koncie, jest możliwość włączenia opcji ANONIMOWY w podpisie. Proszę was, aby przy tej funkcji podpisać się na końcu komentarza nickiem lub imieniem :)

Czekam na wasze głosy!
Autorka :*

6 komentarzy: