27 sty 2014

Opóźnienie!

Gomene!!!
Mam teraz ferie, a ja mam tak, że na ferie się wyłączam. Przepraszam, za opóźniony rozdział ;-;
Firmowa ochrzanialnia, a nawet Ola, dla której był dedykowany poprzedni rozdział domagały się następnej części, a ja je po prostu olałam... Ich też przepraszam.
Cóż, nie obiecuję, że jeszcze w tym tygodniu rozdział się pojawi, ale postaram się coś wymyślić i napisać.
Jeszcze raz przepraszam i dziękuję tym co są ze mną nadal i wyczekują rozdziału : >
PS. Jak wam się podoba nowy wygląd bloga?

5 komentarzy:

  1. Nie martw się TY "Baka " haha...
    Oczywiście z niecierpliwością wyczekuję nowego rozdziału, ale też mam ferie i przyjmuję tą samą strategie co ty, czyli:
    - "Gadaj do mnie ile chcesz i tak cię nie słucham, chyba że masz słodycze. "
    Co do wyglądu bloga, nie mam pojęcia jak wyglądał wcześniej, ale teraz jest śliczny Setsu !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze czekam na kolejny rozdział ;). Wygląd bloga jest śliczny ;). Mam nadzieje,że napiszesz nowy rozdział jak najszybciej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy :> Spróbuję dzisiaj coś napisać :)

      Usuń