7 paź 2013

Drogie NyanCaty!

Siemaneczko :) Jako, że dużo się ostatnio zmieniło na moim blogu (bardzo-.-) chciałabym was poinformować, iż założyłam sobie kilka kont, które możecie obserwować lub coś w tym stylu. Fajnie nie?
Dobra mniejsza o to :* Jak już może zauważyliście, zmieniłam nazwę przez połączenie bloga z Google+. Teraz nazywam się Setsu Asakura, i taki (przynajmniej "Setsu") był plan od początku. Możecie też obserwować mnie na Google+ za pomocą przycisku (Obserwuj) w bloku "O mnie" (pod archiwum, drugi blok). Na ten serwis dodaje pierwszorzędnie informacje o nowych rozdziałach, pojawiają się tam też obrazki, wideo lub inne tego typu rzeczy, które mi się spodobają albo mnie zaciekawią.
Dobra, mniej o Google+, przejdźmy do Twittera. Na mojego Twittera możecie się dostać przez TEN LINK. Tam również będą ukazywać się informacje na temat bloga jednak będę tam również wstawiać jakieś tweety informujące co teraz robię itp. Uważam, że to dobry pomysł na lepsze poznanie mojej osoby.
Najpewniej ukaże się też w najbliższym czasie fanpage na Facebooku, który oczywiście będzie miał na celu urozmaicenie wam przeglądania tablicy głównej. Będę do tego poszukiwać administratorów, którzy pomogą mi w systematyczności owej strony. Będą wstawiane obrazki/wideo oraz organizowane zabawy.
Myślę, że na ten temat tyle.
Dziękuję też czytelnikom za proszenie o nowy rozdział pod ostatnim postem. Dodało mi to motywacji i proszę o częstsze takie komentarze. Można wysyłać na mój e-mail ( etsumi14@gmail.com ) pomysły związane z opowieścią. Myślę, że to by znacznie ułatwiło mi pisanie. Poza tym będziecie mogli brać czynny udział w pisaniu opowiadania.
Pozostawię to na tą chwilę bez opieki, ponieważ bardzo możliwe, że będą na takie okazje organizowane zabawy na fanpage'u, który (przypomnę xd) najpewniej się ukaże :)

Chce z miejsca też gorąco podziękować firmowej ochrzanialni za ciągłe upominanie mnie o wpisy :) Cieszę się, że jesteś :)

Dziękuję za uwagę i... no cóż, dobranoc kochane nyancaty :**


WAŻNY EDIT!!!
Kochani, zapomniałam dodać coś o Asku :P Tak, mam też aska, na którym możecie zadawać pytania :)
Kliknijcie TEN LINK aby się do niego przenieść. Tak wiem wiem :D Jestem zapominalska :D Paa misiaczki :D

1 komentarz:

  1. Moge prowadzic z tobą twojego fanpage *.* ?

    Twoja ochrzanialnia :*

    OdpowiedzUsuń