16 paź 2013

Ogłoszenia duszpasterskie :D

Dobra ludzie! Moja firmowa ochrzanialnia może potwierdzić, że pisałam wam rozdział na lekcji i (tego już nie może potwierdzić, bo jak jej to mówiłam to nie słuchała) przeczytała mi to pani od fizyki :D Mniejsza o to, ważne, że jestem w trakcie pisania :D

Pierwsza informacja: POSZUKUJE ADMINÓW NA FANPAGE! I to pilnie! (Jaskraffy różofy xd)

Druga informacja: Myślę, że rozdział ukaże się za kilka dni, bądź jeszcze dzisiaj :D Jak mi się oczywiście zechce go pisać :) Jednak mimo wszystko nie myślcie sobie, że was porzuciłam, bo nawet jeślibym tak pomyślała to dostałabym kopa w dupę od mojej firmowej ochrzanialni... Nie to, żebym próbowała hehe :D

Trzecia informacja: Dostałam 5 z chemii!!!!!

CUCHNIE KOMERCJĄ ZWYKŁA REKLAMA!
Zapraszam na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz