30 sie 2013

Gomenasaaaai!

Yo. Od razu przejdę do konkretów. Nowy rozdział ukaże się najprawdopodobniej w pierwszy dzień szkoły. Przepraszam też za nieobecność. Firmowa ochrzanialnia chyba się obraziła po setnym upomnieniu o nowy rozdział, więc ją też przy okazji przepraszam. Cóż, jest problem. Mianowicie zastanawiam się co napisać dalej. Tak... mam wiele pomysłów, a jednak nie mogę skleić tego w całość. Staram się, więc proszę o wyrozumiałość :) Mam tyle wykreślonych kartek w zeszycie, że chyba mi go niedługo zabraknie. Tak więc zrobimy sobie taki "prezent" na Pierwszy Dzień Szkoły haha :D Na pewno wszyscy się cieszą (pff xdd). Cóż, tak więc poinformowałam was o sytuacji i kończąc ten wpis zamierzam powrócić do przerwanego spożywania pepsi (ciekawe czy to poprawnie gramatycznie xd).Oks, tak więc pochwalę się jeszcze, że trafiłam do integracyjnej klasy, która jak uważa moja kochana mama jest dla mnie wręcz idealna... *facepalm* Wyobraźcie sobie moją minę kiedy mi to powiedziała :D Takie typowe "Are you fucking kidding me?" Hahaha :D Pozdrowionka i dobranoc :**

4 komentarze:

  1. Spokoo :) Nie śpiesz sie za bardzo bo wene stracisz :P Ja poczekam nie wiem jak reszta. Szurnięty fan nr 1. I od teraz będe podpisywać się Piotr :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I niezła mama :D

      Usuń
    2. Arigatoo :) Wiem, moja mama czasem potrafi pojechać :D

      Usuń