23 sie 2013

Yo!

Notka z rozdziałem NAJPRAWDOPODOBNIEJ ukaże się jutro :D Miałam lekki postój w pisaniu (przez to, że wymyśliłam taki powalony koniec do 8. rozdziału) i musiałam dobrze przemyśleć co chcę napisać i napisać to w taki sposób, żeby miało bynajmniej jakikolwiek sens :/ Cóż, prawda jest taka, że jeszcze nie skończyłam tego pisać i prawdopodobnie będę musiała wiele poprawiać, tak więc informuję (również dla mojej firmowej ochrzanialni, która dowie się o tym w tymże poście, hehe) tu, w trybie NOW, że rozdział 9 ukaże się dnia 24 lub 25 sierpnia bieżącego roku (łhehehe xd Ale ja oficjalna ^^) Prawdę mówiąc, ten rozdział może okazać się trochę krótszy (wyjebiście troche krótszy) niż rozdział ósmy :P
Pozdrowionka, Setsu ;**

5 komentarzy:

  1. Spoks :) A tak poza tym ile masz lat? Fajnie piszesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 13 lat :) Dzięki ;**

      Usuń
    2. Wow! Mało jak na takie opowiadanie! Teraz to ja już jestem twoim fanem :D Dodam jeszcze, że szurniętym :D

      Usuń
    3. Hahaha :D Arigato :) Jesteś moim pierwszy szurniętym fanem, bo nie wiem czy mogę nazwać "szurniętym fanem" moją firmowa ochrzanialnie :D Jeszcze raz, arigato i tak jak w poście, spodziewaj się na weekendzie nowego rozdziału :) Pozdrawiam ;*

      Usuń
  2. hehehe pozdro od firmowej ochrzanialni :D

    OdpowiedzUsuń